måndag 4 april 2011

Säsong...

...för spindlar är på g, i allafall i det här huset!
Igår när bara jag va vaken, med tända ljus och lite småmys ser jag nåt stort som rör sig på väggen...Den va STOR, ungefär som en knuten näve..!
Håret reste sig på armarna, och jag tror faan håret på huvet med stod rakt upp...
Jag är ju sådär skiträdd att jag inte ens vågar döda dom jävlarna, så jag smög mig försiktigt därifrån, upp på ovan till en snarkande gubbe för att försöka sova...
Gick ju inte alls, stängde jag ögonen såg jag jättespindeln, och när jag inte såg jättespindeln försökte jag undvika makens snarkningar, vilket låter som stora Jetplan...

Det hela slutade med att jag tog mitt pick och pack och la mig på madrass hos Alfons, och när jag precis lyckats somna, hör jag en viskning:

-Mamma, jag är kissig...

Inte mycket sömn inatt, och tanken nu när det börjar bli mörkt skrämmer mig, då jag vet att herr spindel kommer titta fram under kvällens gång...Fi faan!!!

Kram på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar