lördag 2 april 2011

Cool bild...


Har hittat en massa länkar att använda till mina bilder, när jag vill ha nåt "annorlunda"...Lite kul att mixtra lite!

Annars är allt lugnt, finrummet (gamla köket) är färdigtapetserat nu, och snart intar vi teverummet...Har slitit ner tapeter idag, och just nu har jag kli över hela kroppen!! Killar satan, hoppas det slutar snart för det är jäkligt obehagligt...

Ungarna är förjävla olika när det gäller att gå lägga sig...Alfons vill alltid att vi ska följa med upp, läsa saga och gärna stanna tills han somnar...
Det nya nu är att jag ska massera hans fötter, säkert baraför jag ska stanna kvar...
Alvin säger till när han vill gå och lägga sig, då kommer han och lägger huvet i mitt knä och säger "nanna"...
Och då går jag bara upp och lägger trollungen, och sjunger "Blinka lilla stjärna" sen är han nöjd...

Nu ska jag ta min kliiga kropp och baxa ner mig i soffan, imorgon blir det Meandi-party, sen kalajs hos världens goaste Jess, Henke, Gloria och Ossian...

Kram på ett tag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar