torsdag 2 juni 2011



Ditt sätt att leva och ditt sätt att vara, kommer jag ta med mig så länge jag lever...
Jag har aldrig träffat nån som du, klok och fin, som sätter alla andra före dig själv...
Du har en speciell plats i mitt hjärta, och jag kommer sakna dig varenda dag!

Jag vet att du har det bättre nu, du behöver inte längre kämpa...
Himlen har aldrig varit rikare än vad den är nu när du finns där...

Tack för alla fina år jag fick vara i ditt liv, det är för mig en ära och jag har lärt mig så mycket av dig...

Sov gott älskade vän

1 kommentar:

  1. Fint skrivet vännen. Är säker på att han är på ett bättre ställe. Förmodligen på en solig strand där han spanar in brudar och dricker drinkar till tidig morgon.
    Tänker på er och saknar er i massor, mina underbara tjejer.
    STOR kram till dig hjärtat!

    SvaraRadera