tisdag 14 juni 2011

 

Idag är det den här trollungens tur att gå till farbror doktorn med sin hosta och rossel (han typ föddes med.)
De första sex månaderna hette det "så är det ofta det första halvåret.."
Efter ett år hette det "så är det ofta det första året.."
På 1½ års kollen, lyssnade dom och tyckte allt va fullt normalt...MEN nu vill jag att det ska kollas upp!
Alla och då menar jag verkligen alla kommenterar Alvins rosslingar och hosta, och förra veckan då jag va inne med mina ringormar, sa sköterskan att "den där hostan och rosslet bör nog kollas upp, det kan ju inte va nåt vidare roligt och gå med.."

Så jag tog sköterskans kloka ord på bar gärning och boka tid, och dit ska vi om 30 minuter...

Tänkte jag skulle passa på ta ny vikt och längd på trollungen, han fyller ju 2 år om 11 dagar och det kan ju va roligt med en "2årskoll.."

Hörs senare, kram på er alla!!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar