söndag 27 december 2009

Bio och kärt besök...

 

Imorse fick jag en välförtjänt sovmorgon, kl 10 gick jag upp, hur skönt som helst!
Fick det istället ganska så stressigt då jag kom på att vi hade ett biobesök att pricka...Men i lagom tid blev vi färdiga jag & Alfons, upp till stada och mötte upp våra vänner...
Värsta paren: Alfons Ängla William & Mira...Men dom ville sitta flicka med flicka och pojke med pojke..:-) Hur GULLIGA som helst!

På eftermiddagen kom Familjen Olsson-Ulveklint med godingen Vilmer på KÄRT besök, blev några riktigt mysiga timmar med mycket snicksnack...
Kameran flög fram och lite bebiskort fick vi till, söta gossarna!
TACK underbara vänner för ni kom och förgyllde vår lilla håla, mycket trevligt!!

Nu ska jag och lillebror ta ett bad i "stora" karet, detta tycker Alvin är skitcoolt! Storebror och papps spelar Memo...
Jag måste även se hur läget är med mina tår, då jag brakade in i värsta kanten uppe i garderoben med tårna, det sa PANG! och det känns inte helt ok kan jag erkänna...Kanske ett bad gör susen för de skadade tossingarna....

KRAAM
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Tillbax i Kalmar och på 25-års fest ikväll, hoppas på att få sova länge imorron...
    Tack för en mysig eftermiddag, alltid lika skoj och träffas! KRAM =)

    SvaraRadera