fredag 25 december 2009

 

Lite familjemys får man ju aldrig för mycket av...Och just familjemys va det den här morgonen, då ALLA verkade slappna av i sina kroppar, och då menar jag att storebror och hans pappa har alla myror i världen i sina kallingar...
Gissa om jag NJÖT av lite lugna pojkar...

Härlig frukost, och mysfaktorn va på topp...Sen gick vi och plockade undan lite julklappar, Alfons ville ju ha upp allt på sitt rum, efter ett tag börja jag undra vart dom tog ivägen, (Alfons och Peter...)
Då jag spetsade örona och hörde att dom byggde en ny tågbana, sen blev där lugnt, då gick jag och lillebror upp och fick se dom ligga och mysa i sängen till en "Thomasfilm"...

När dom kom ner, lite rastlösa tog vi fram fingerfärg, Alfons har aldrig målat med fingerfärg och detta va häftigt tyckte han...Började på lite lugnt och gjorde fina teckningar, sen tryckte vi händer, sen va hela Alfons fingerfärgig..:-) Himla svårt att tvätta bort, ser ut som han har blåmärken på hela mage och rygg..!
Fina teckningar blev det i allafall som ska sparas...

Lillebror tar sig fram bra i sin gåstol nu, och har upptäckt en ny spännande värld...
Idag hittade jag han vid vinhyllan pillandes på alla vinflaskor...Han vände sig oskyldigt om när han hörde mig komma, gav mig en liten oskyldig hundblick som sa "ja jag har inte gjort nåt i allafall"

Lite bilder kommer här...

KRAM
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar