fredag 18 december 2009

 


Idag blev det pulkaåk, men man får LETA efter backar häromkring...Tur att mormor bor precis vid en STOR pulkabacke då, så dit körde vi...
Lilleman sov när vi kom fram och det passade ju utmärkt att vi va hos mamma då hon kunde agera nanny...
Så jag och Alfons tog backen med STORM, vi sprang upp och ner, puttade fart på varandra och hade helskoj! Alfons skulle passa på att trixa lite med pulkaåket, men det slutade istället med ansiktet pladask i snön och värsta kullerbyttan mitt i backen, han va lika glad för det...jag med, för det såg himla skoj ut..!

Efter busandet sprang vi upp till mormor och lilleman för att bli bjudna på mat, det va mumsigt med spagetti och köttfärssås...
Sen ut en liten snabbrunda till, sen va vi tvugna att köra hem då Alfons bestämt tid med farfar i ishallen för skridskoåk...
Nu sover den lille en liten runda, och jag vill bara kura ihop i soffan under en filt och läsa min bok...
Måste säga att "Twilight 4" som jag läser på nu, är den sista, och det händer verkligen saker på VARENDA sida! Jag både vill och inte vill att boken ska nå sitt slut...

KRAM
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar