tisdag 29 december 2009

Kvällens bilder...

 


Dom leker & busar tillsammans de 2 brödrarna, och roligare blir det för var dag som går...Alfons säger att han längtar till Lillebror blir lite större så dom kan busa mer "påriktigt"...
En dag frågade jag OM han tyckte det hade blivit lite "jobbigt" sen Lillebror kom till oss...
Då sa han:

- Nä mamma, när Lillebror är här så är jag GLAD, och när han inte är här så är jag LEDSEN...!

Det nya är att på kvällen då vi ska ha mys, ska vi helst ta fram den stora madrassen på golvet, där vi ska trycka ihop oss och MYSA, sen vill dom gärna somna så...Nu ligger dom där så söta så söta, kryper närmare och närmare varandra, det är KÄRLEK!!!!
Mina ÖGONSTENAR, ni förgyller HELA mitt liv...

Som jag försökte förklara för en arbetskollega häromdagen, som inte har barn...
När mina barn är sjuka eller mår dåligt, så slutar jag andas...

KRAM
Posted by Picasa

5 kommentarer:

  1. Fan vad söta dem är!!
    Många kramar från M-ås

    SvaraRadera
  2. Mmmmmmmmmmmmm så in i bomben!!!!:-)

    SvaraRadera
  3. Nahhh så söta!!! Underbara ungar ♥ och bara mer o mer lik mamma för varje dag blir han lilleman!!..och en riktig liten buse kommer det att bli oxå ser jag ;-)
    härligt!
    pussen

    SvaraRadera
  4. Hahahaha tack:-) Ja en riktig liten buse är det RÄTTA ordet!:-) Full rulle nu på gåstolen och krypövningar, men än sålänge ålar han sig och roterar som en propeller, ser lite mysko ut....Han står mest å vajar när han ska inta kryp, hihihi:-)
    Ses senare, längtar!! När kommer ni??? Puss

    SvaraRadera
  5. Härligt! Längtar tills jag själv får barn men kan ändå förstå hur du känner som mor. Vi får se vad 2010 har att bjuda på för min del..:)
    Kram kram och ett riktigt Gott Nytt År!

    SvaraRadera