fredag 30 juli 2010

Effektiv...

Tänk vad man kan hinna med mycket på bara ett par dagar, och tänk vad skönt att lägga lite annat grejsimojs vid sidan av för att pyssla med nåt på tok så ovanligt som en hippa... Och inte vilken hippa som helst, min lillasysters!!

2 dagar tog det & nu är det "klatt", och det blir roligt roligt roligt!!!
Kameran ska med, fast jag tar nog den digitala, fall i fall...

Förutom de här planeringsdagarna, har jag hunnit handla min klänning, bokat tid hos min friss, köpt bröllopspresent & bokad hotell...
Syrran plingade mig i måndags och berätta hela grejen, bröllopet skulle ske "hemma" och inte utomlands, jippie!! Nu är det fredag och allt är "klatt", va ska jag nu göra???

Tänk va man kan leva upp och få en massa härlig energi av goda glada nyheter, underbart!

Imorgon bär det av till Kristianstad med mamma, kolla outfit till henne och kanske en present eller två...

KRAM

1 kommentar:

  1. Åhh så mysigt med bröllop!!
    Förstår att du verkligen får massa positiv energi av det!

    Hoppas vi ses snart så du kan berätta mer!
    Puss

    SvaraRadera