lördag 10 juli 2010

Fest!


Vilket drag det blev igår, vår efterlängtade "Killebomfest" höll sin plats, och alla va på ett jädra partyhumör!
15 st helgalna partymänniskor höll en jäkla låda på soldäck, och vilket väder sen, kunde inte blivit en bättre fest!
Alla va nöjda och glada, och som så många andra gånger frågar man sig:

"Varför i hela friden gick vi ut, när vi hade det så trevligt hemma?!"

Alla hojade vi iväg ganska så sent, minns ej vad klockan stod på, det blev senare än tänkt, men det gjorde ju inget, för vi hade ju så trevligt...
Jag fick någons cykel, och nån tog min...Peter fick skjutsa "kocken" alias Fredrik på styret, det funkade ju det också...Och färden gick bra, alla välbehållna...

Väl i stan, tappade vi såklart bort varandra men det är ju tyvärr alltid så...
Jag stannade ca 1 timme, sen tog jag cykeln hem igen...Peter tog nån timme extra, men så brukar det ju va...Jag va bara glad att jag återfann min cykel igen, och jag såg sängen i mina ögon hela vägen hem!
Mådde dock en aning illa innan jag somnade, men det gör man ju lätt när man inte är så van drickare...

Jag och maken sov till ca 10.30, en härlig morgon och en härlig förlovningsdag (utan barn) är ju aldrig helt fel:-)

TACK alla som hjälpte till och göra festen så jäkla rolig igår, det får vi göra om nästa år igen!

3 kommentarer:

  1. Tack själv Jenny för en kanonkväll. Det var ett tag sen man slog klackarna i taket & det gjorde vi med råge! Vi får ta en repris i sommar! Kram & tack. Vi kommer förbi en dag o hämtar priten i kylskåpet på terassen. Förlåt för ischampagnen.

    SvaraRadera
  2. Tack själva! Gud va kul vi hade!!!! Måste vi göra om SNART!!!
    Va ett tag sedan man hade SÅ kul!

    Puss

    SvaraRadera
  3. Instämmer helt, det va ett tag sen man släppte loss på det viset:-) Vi blev "unga" på nytt:-) hahahaha!!! Ni är supersöta!!!
    Kram

    SvaraRadera