torsdag 22 juli 2010

Pojkfritt

 

Idag kände jag för att komma ifrån, jag kan bli sån ibland, för jag saknar mig själv då och då...(egoist-javisst!)
Sån är jag och det skäms jag inte för...
Jag hade spikat dejt med Bella kvällen innan, då vi skulle strosa Östersjö, jag bikade till stationen, shit va varmt!! Men det gjorde ingenting, jag skulle ju va pojkledig för ett tag..:-)
Lagom svettlisa köpte jag mig en lokacitron och biljett, hoppa på tåget strax efter 10, svettigt men skönt!

Inne i älskade Karlshamn, som är mitt andra hem trots den fruktansvärda lukten, kändes det sköööönt att lulla runt för att leta efter Bellas lägenhet...Svett svett svett, hett hett hett som i en gryta hittade vi tillslut varandra och tog oss an stada...Vi gick gate upp och gate ner å bare glane, underbart!!!
När våra magar blev hungriga va det ett lätt val: Siam Garden, mitt och Bellas place...Siam is the shit!!! Så ni som inte har vatt där, åk dit omedelbums, smakar som det bästa x miljoner...

När vi käkat klart fick vi följe av min älskade mamma Heddan, hon va taggad för strosa rundor, så det blev ett par timmar till...
Vid 14.30 va fötterna trötta och vi människor likaså...Tåget hem och tillbaka till verkligheten:-)
Och JA, dom va saknade mina älskade pojkar...

KRAAM
Posted by Picasa

2 kommentarer: