måndag 5 juli 2010

Härliga måndag...

Det har vatt en utomordentligt härlig måndag! Först vaknar man upp till solen, lite väl hett inatt men lika glad för det, för det är ju sol!
Alfons skulle bestämt till dagis idag, fast det är tomt på ungar, men han skulle BESTÄMT dit, för han kan ju missa en polare eller två...Sötnosen!

Jag och Alvin styrde silverbilen mot Norge för att besöka Smillas "kanske" kommande nya hem...Där verkade hon trivas hur bra som helst, och en fin hjärtevän har hon med vid sin sida, en söt liten kanin...Det kändes bra att hälsa på, vi åt en härligt frukost och bekantade oss med varann...Nu ger vi det en liten tid, för att se så "alla" trivs..:-)

Efter det åkte vi hem till Janina, där det va plåtning av bebisbula! Så fantastisk vacker hon är, snart 4-barnsmamma och allt...Många fina kort fick vi till, och några ligger i mitt galleri...Kram och tack för fikan Janina!

Nu är det matlagning som står i fokus, skulle passa på medan den lille låg i sin vagn därute får och sova, men han vakna precis och va hur svettig som helst i nacken...Nu lullar han rundor, och den store väntar på käk...

KRAM sålänge

2 kommentarer:

  1. Inte åkte ni väl till Norge? :-D
    Låter som en härlig dag! :-)
    Går han "riktigt" nu Alvin?
    Träffas snart kanske?
    Tyckte jag läste att du skulle till K-hamn imorgon? ... ska du göra nåt speciellt här eller hinner vi träffas?
    Puss o kram

    SvaraRadera
  2. Jo för tusan, ÄNDA till Norge och tillbaks i tid för å hämta Alfe på dagis:-)
    Ja nu går han riktigt, och han tycker det är sååååå kul:-) Det ser ju så härligt ut med:-)
    Vill gärna ses, men vet inte om imån...Jag tänkte höra av mig till dig när jag va mer säker, men som det ser ut nu har jag en del här hemma å stå i, BORING! Men jag får se hur det ser ut imån och va jag känner för, då hör jag av mig helt klart:-) Funderat mer på fredag?? Kramis

    SvaraRadera