lördag 24 juli 2010

Va faan hände..?



Jag och min kära mor va somvanligt på bio igårkväll...Men den här gången gick vi båda därifrån med värsta huvudbry...Va faan hände liksom???
Jag fattar fortfarande ingenting av filmen, den va snurrigare än snurrigast, dom va i en dröm, sen i en annan dröm på den drömmen, och så höll det på, tillslut tappade man fattningen om hela filmen! Vad va verklighet, och fick han träffa sina barn PÅ RIKTIGT?! Nä inget att rekomendera till trögisar som mig:-)
Plus i sidan va alla häftiga effekter, det har dom arbetat på mest i filmen, och så kära älskade Leonardo Di Caprio som alltid är mycket bättre än alla filmer han någonsin medverkat i, han får det största plusset...
Hade det inte vatt för han hade jag somnat i min biostol, det var vääääldigt nära ett tusental gånger, men så hörde jag hans röst och piggnade till som en löpande kattafan i marsmånad:-)

Kan ligga nånting i att jag & Alfons, Gunnel & Sixten va och rände rundor på Östersjö en massa timmar, jag va helt slut på kvällen för att klara en 2 ½ timmars lång rulle...
Men mammamyset va på topp, jag fick min "Böckmans lyx" och lokacitre innan bion, mamma vågade sig inte på nåt alls eftersom tunnbrödsrullen dagen innan från Östersjö magförgiftade henne...Stackars stackars min mamma, och 75 pengar skulle dom ha!

Idag har jag mys med den minsta i familjen, Peter är och tävlar i innebandy, och då hänger givetvis farfar och Alfons på, dom kan ju aldrig missa nåt som händer i idrottsvärlden!:-)
Jag njuter en smula av regnvädret idag, slapp som prio ett och det är såååå mysigt!

Imorgon har jag och min bättre hälft bestämt oss för lite kärlekstid, det va ju ett tag sen...Så det blir Salvatores för en kväll, god mat och en flarra vin...

Nu ska jag slänga mig bredvid Alvin på mysmadrassen och joina han till "Rorri racerbil"....Finns inget härligare en sånhär regndag, så here I come sweetheart!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar