söndag 6 februari 2011


Dagen idag har vatt en smula jobbig, fick magont kl 03.00 inatt (imorse) det riktigt krampade (på vänstra sidan) och jag kunde bara ligga på sidan och ibland på magen...
Det kom i omgångar, va 10-15 minuter mellan ungefär, och det gjorde rejält ont! Så höll det på ända till kl. blev 12.00 på dagen, då kunde jag äntligen stiga upp, men fortfarande ont...
Sen har dagen varit sån, det kommer och går, jag är trött och hängig, inatt även frossa...Har knappt fått i mig nåt nyttigt i matväg eller nåt annat på hela helgen...Känner mig riktigt kass i kroppen, och jag undra vad det kan va för skit...

Efter en dos ipren tog jag mig i kragen, och tog med mig sötaste Alfons på en efterlängtad bio, och det va mysigt!
En jättebra film, och det är nåt med mig och tecknade filmer, för jag vill alltid lipa i slutet!!
Nu är vi hemma, magen värker, och hela jag är trött...Ska försöka få i mig nåt i matväg, sen hoppas jag att jag ska klara jobbdagen imorgon, den här veckan bjuder på nästan 50 timmars arbete, och jag vill verkligen inte bli sjuk!

Dags för en ipren, hörs snart igen...

KRAM allesammans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar