onsdag 9 februari 2011

Ledig dag!

 

Den här veckan bjussar på massvis med jobb, nästan 50 timmar, men idag har jag varit ledig...
Ledig & ledig, då man har en massa på hemmaplan och fixa med...Maken har varit såååå duktig då han har gått igenom varenda låda och utrymme (sånt som man inte ser) och sorterat upp, jag är mer den som städar upp det som ligger ivägen (och låtsas glömma bort det som ligger och skräpar i lådor..) Så det är ju fantastiskt att han tar det ena och jag tar det andra, kan inte bli bättre!

Jag har ju haft några taskiga dagar med kramper i magen, men idag (peppar peppar) så känns det BRA!
Men nu har istället Peter fått skiten, så nu när han kom hem från jobbet, gick han och la sig...
Ingen träning för min del ikväll, lite synd, men jag vill ändå hänga lite med barnen då jag knappt ser dom den här veckan...

På lördag om alla håller sig friska, ska vi ha kalas för VÄRLDENS BÄSTA 5-åring!! Det kommer 22 personer, bara familj och släkt, ska bli riktigt trevligt! Det kommer bli middag (fyllda franskbröd med knaprig sallad) och 2 st specialbeställda tårtor ( 1 st med Super Mario, och 1 st med Luigi på.)
Hoppas hoppas hoppas och ber till alla gudar i hela världen på att vi får vara FRISKA!!!!
Det skulle ju va så (jävla) typiskt om sjukdomar skulle förstöra just den dagen...

Kalaset för kompisarna kommer han och bästisen William ha tillsammans den 6 mars, då blir det runt 35 ungar!
Det blir spännande...

Ikväll ska jag tända ett ljus för Lilla Smilla, då hon lämnade oss för 2 månader sen...
Saknar Dig nåt otroligt! Jag kan ännu inte tänka på Dig utan att tårar kommer, en sån otrolig saknad...
Jag hoppas att jag en dag kan tänka på Dig och känna lycka, men just nu känns det bara FÖR tungt och FÖR tomt!
Älskar Dig så...

Kram på er därute
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar