lördag 5 februari 2011

Mello del 1...

Schlagerhjärntvättad som jag är sedan barnsben, måste jag självklart uttrycka mig efter första omgången ikväll...Den va BRA!
Den började bra och slutade förträffligt med Danny´s avslut på kvällen...
Där satt den om jag får tycka till...

Att Swingfly gick vidare va rättvist, 2 jättebra låtar!
Synd att inte Dilba fick en andra chans, jag gillade hennes discodänga, lite svårt för henne eftersom hon är på tok FÖR seg, hade det vatt lite mer go i tantan så jäklar, men men...Man kan inte få allt här i världen!
Hon losade nog en del själv med att uttrycka sig klumpigt i media, då hon sa att hon skulle bli väldigt förvånad om hennes bidrag gick vidare...
Det är att tro på sig själv och låten...eller??

Det handlar om självförtroende, och att tro på sin låt, att framföra den och sig själv på bästa möjliga sätt, och det tycker jag att de 2 vinnarlåtarna och artisterna gjorde...

Programledarna va helt okej, media har ju sagt sitt redan innan direktsändning, dom kapar längs fotknölarna som vanligt...Tyckte dom gjorde ett bra jobb, men sen gnäller jag inte för det minsta heller...

En BRA "Mellokväll" i sin helhet, nu ser jag fram emot nästa lördag!

KRAM allesammans & en god natt, för det ska jag ha, en behövlig sådan...Zzzzzzzz...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar