söndag 27 februari 2011

Mello nr 4...


BÄST ikväll utan tvekan, Linda med sin underbara låt "Alive!...
Vilken gåshud, och vad vore Mello utan en ballad?
Så nu håller jag tummarna på Linda i andra chansen, och rösta ska jag absolut göra!

Jag tycker att Linda P och Nicke Borg skulle ta sig till final, vilket Nicke gjorde och det va ju bra!
Linda Bengtzing är jag så trött på att det står mig upp i halsen, samma visa år ut och år in...Kan människan inget annat??!

Mellon det här året har (tyvärr) vatt en av de sämre på vääääldigt länge...
Favoriter kan jag inte kalla det riktigt än, men får isåfall bli Danny och Eric Saade...Och självklart Linda P och Loreen om (när) dom tar sig vidare i andra chansen!!
HEJA!!

Kram på er

1 kommentar:

  1. Jag fastnade direkt för Nicke Borg, min absoluta favorit detta året :-)
    kramiz

    SvaraRadera