tisdag 15 februari 2011

Så sitter man här och känner efter...Mår jag inte lite illa..?
Tycker det är så nedrans jobbigt och obehagligt att "vänta in" nåt som äckliga spyor!!
Som ni kanske redan vet och har förstått har jag KRÄKFOBI!
Nu när jag skriver det mår jag verkligen illa på riktigt...

Alfons kräktes för ca 45 timmar sen, och frågan är VEM kommer här näst..? Helst inte nån såklart, men kan vi ha sån tur..?
Dom senaste åren har vi alltid insjuknat efter 48 timmar...

Snälla skona oss detta år!!!
Nåja det återstår att se...
Kanske detta är "lyckans år" för det här året har en OTROLIGT bra början då det gäller det mesta (peppar peppar..)
Och jag lovar och svär, att OM jag inte drabbas av kräksjukan det här året, ska jag gnälla för MINDRE världsliga saker...

Kram och godnatt (utan kräks..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar