lördag 12 februari 2011

Mitt nya jag...(nästan)

 

Jag har lovat att bjuda på några bilder av mig själv (fast jag ogillar det) men har man lovat så har man...
Jag har ju gått ner hela 14 kilon nu, och folk är nyfikna!
Tyvärr har jag inget kort taget innan, eftersom jag aldrig gillar va med på foto...

Så idag fick min kära mor agera fotograf, och hon fick till dessa 2, som jag tyckte kändes helt okej att visa upp...
Kommer snart lägga in lite kalajsfoto på bloggen, vi har ju firat världens goaste 5-åring idag, och kameran va framme ett par gånger...Återkommer!!

Kram på ett litet tag
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Hottie!!!!!!!
    Och vilken jäkla snygg klänning!

    SvaraRadera
  2. Tack:-) Klänningen är skitfin, älskar den blåa färgen!!! Köpt den på H&M..<3 Kram på er

    SvaraRadera