lördag 19 februari 2011

Hej & hå!

 

Aldrig att jag trodde jag skulle gilla att dra bort gamla tapeter från väggarna, men där sket jag mig allt!
Verkligen rogivande, och nu ikväll har jag så roligt att ett glas rött får hänga med på mina rundor..:-)
Alvin kommer och drar i en tapetbit då och då, men roar sig bäst själv med sina lekisar och bra barnprogram istället...Det är nog mer hans stil...
Peter och Alfons är i hallen och kollar match, men snart hemma för lite lördagsmys på riktigt!

Nu har jag bara burspråket kvar, sen är det "klatt" och hujedamej sicka FINA tapeter jag har valt ut till vårt kommande finrum!!! Ojojoj...
Jag har bestämt att det rummet ska få bli lite mörkare än dom andra, där inne ska man mysa med trevliga människor och tända ljus så småningom...

I teverummet blir det randigt i svarta och vita (breda) ränder, i nya köket blir det natur i form av träd ( svart och vit) och i Alvins rum blir det (på långsidan) en vit bakgrund med stora svarta stjärnor, och kortsidan blir det smårandigt i svart och vit...Finemang!

Ska bli härligt med lite nytt!!!!

Kram sålänge....
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar