torsdag 15 april 2010

Dagens bild!

 

Många kort har tagits, men detta kort får mitt hjärta att smälta!
Underbara söta pojkar, man blir en riktigt liten mallpadda..:-)

Ikväll har det körts ett Me&I-partaj i hålan, vi va 12 st köpglada donnor, och det handlades en hel del...Man kan ju inte låta bli, underbara kläder!!
Nu längtar man tills dom kommer på lådan, och Alfons längtar efter den där favvotröjan med fotbollar på...Han trodde han skulle få den samma kväll, höll stenhårt i den, och drabbades av en liten separationsångest när han va tvungen att hänga tillbaks den...

Lagom trött är jag, känner av att det har solats lite i fejan idag...Imorgon blir det Tredenborg igen...

KRAM allihopa!
Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. Du, det där ÄR en jättefin bild på söta bröderna!!
    Om du vill kan jag försöka "trolla" bort dregeldroppen under hakan på Alfons och kanske bakgrunden?
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Tackar:-) trolla du om du vill och känner för det gumman:-) Puss

    SvaraRadera
  3. Vilken fin bild! Prinsarna...

    Men den där dreeldroppen kan inte jag se iallafall..
    Alfons brukar ju inte dregla... Tycker mer de ser ut som att "bakgrunden" kommer fram lite där mellan dom!!!

    Puss Cissi

    SvaraRadera
  4. Hahahahaha nä det är inget dregel, först trodde jag det va en vårta;-) Jag gillar med bilden så satickens!!! Puss på dig min gosiga lilla hagga:-)

    SvaraRadera