måndag 26 april 2010

Jag skriver snart en hel jäkla bok om mitt liv, en riktigt fin självbiografi a´la Jenny...
Tyvärr måste jag "tillrättavisa" en viss person därute som inte riktigt verkar förstå att detta är MINA ord, och MINA känslor...
Min blogg handlar om mitt privata, och visst måste man få lägga in en kommentar eller två:-) Det gillas!
Men det gillas inte när ens sura släkt blandar sig in i MITT privata, MINA upplevelser, för ni har inte levt mitt liv, ni kan omöjligt veta hur jag känner eller har känt...
Bry er om ert istället, för det glömmer ni bort på vägen, granska era egna liv, för där är det intriger som heter duga, allt från sprit, droger & otrohet...Ta tag i det istället för att klanka ner på mina "milda" inlägg...


Nu är min s k släkt totalt "utrensad", det är frid...
Visst att jag saknar min ena kusin väldigt mycket, men jag blir mest arg när jag tänker på att hon inte kunde vara ärlig...Att man har "ödslat" ett helt år helt i onödan, det gör mig lite smått irriterad...
Men så har släkten alltid varit, och det ska vi ändra på nu, när den är utplånad...
Nu kan det bara bli bättre, vi kan få våra egna barn att välja sin väg i livet, få växa upp tillsammans med den "nya" familjen och släkten, att få den KÄRLEK dom förtjänar...
Det blir bara BÄTTRE nu och definitivt lugnare...

KRAM

1 kommentar:

  1. Hej Jenny!
    Låter helt otroligt jobbigt det här med släkten. Men det är ju som du skriver, nu har du en egen familj och som jag hört tidigare så har Peter haft "tur" med sin familj. Du gör helt rätt! Stå på dig! Vi kan inte välja vår släkt, men annars har vi ganska fritt val.
    Lycka till!!!
    Många kramar Lisa

    SvaraRadera