torsdag 22 april 2010

Skogen...

 

Kameran i högsta hugg, ut på promenix, hitta ställen att fota på...ja vi fick till det..!
Det har vatt en himla fin och underbar vårdag, va ute i evigheter, och de stora pojkarna va hur trötta som helst i bena när vi kom hem...
En massa foton tagna, och nu har jag öppnat en blogg till, där jag kommer lägga upp en massa bilder, ett s k "bildgalleri", jag vet ju inte VAR jag ska göra av alla mina bilder, jag tar ju för tusan kort i sömnen..!

Idag hände en efterlängtad liten sak, Alvin släppte taget och gick några steg alldeles själv, och han blev SÅ glad! Han följer sin storebror exakt när det gäller både tänder och gåendet, komiskt värre..!

Nu måste jag krypa till kojs, har suttit här på tok för länge...

KRAM alla
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Härliga bilder från en härlig dag!! Super mysigt!
    Puss Cissi

    SvaraRadera