torsdag 10 mars 2011

Alvina Freij

 

Så lät det imorse, då jag tog på Alvin hans nya fina kläder från Meandi...
Jag citerar min make:

- Du försöker ju göra honom till en flicka..!

Kan inte förstå själva tänkandet i det hela, då hela han är GRÖN...
Okej att det är unisex-kläder, men hur kan man få det till MER flicka än pojke..?

Va tvungen att sätta ut en bild på (stackaren) och han ser inte allt för glad ut för sitt nya smeknamn Alvina...
Min make fick lite gåshud då jag hotade med att sätta upp "råttsvansar" i håret, eller varför inte fläta det..?

Jag vet att jag har "sockersöta" pojkar, men dom är låååångt ifrån flickiga!
Sen att dom har långt hår är bara GULLIGT!

Nädu älskade söta make, som är bäst i hela världen...Du behöver inte vara rädd, jag ska aldrig omvandla dina kära gossar till flickor...jag lovar!!

Puss & Kram
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Ha,ha,ha ... men Kianas kommentar när hon såg bilden var:
    "- Vem är det? " o sen
    -" Jaha, jag trodde de var en flicka" ;-D
    Och lite flickigt är det i mina ögon, men förmodligen bara för att Kaili har såna tights också ;-)
    Flickig eller pojkig, lika söt ändå :-)
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Han ser ut som den busigaste pojken i hela valje :)
    Både Alvin o Felix har "tights" eller som jag väljer o kalla det långkalsonger ibland. Tycker det verkar hur skönt som helst, Å fint med. Deras kommer från ebbe som de har på Barnen på Södergatan :)

    SvaraRadera
  3. Lika söt som sin moder jord..:-)
    Ja det är som du säger Jen, både pojk och flick, fast lika söta ändå!

    Ja Josse det är skitbra att köra "långkallingar" när dom fortfarande är så små, perfekt till dagis och bekvämt! Vet många som kör tights som en långkalsong till gossar...

    Kram på er

    SvaraRadera