lördag 5 mars 2011

En UNDERBAR kväll på Björket med bästa Familjen Jess-Henke-Gloria...
Men vad tusan gick snett i Andra chansen?? När jag nu går in och läser ser jag att det vatt nån skit med hela röstningen och alla nummer...(fast säg när det inte är det..)
Tyckte väl jag att nr såg likadana ut, så jag har visst gjort som de flesta- röstat FEL! Det sägs att i de 3 första duellerna vad det fel nr, utom den sista...
Vad kommer nu hända undrar jag...Blir väl inget av det ändå skulle jag tro..!

Våra underbara ungar somna till på sofflocket hemma hos Familjen Jess-Henke-Gloria, och ett tag trodde jag att Alvin hade feber, men tog sig istället en sk "gubbasov" sen va han fit for fight igen!
Vid 22.30 tiden va vi hemma i hålan, Alvin fick en slurk "lelle" sen ville han nanna...Alfons vakna upp för att 2 sekunder senare stänga sin gröna ögon igen, UNDERBARA är ni!!

Här sitter jag relativt pigg, taggad för superkalaset imorgon...Måste sätta kameran på laddning! Får inte glömmas...
Nåja säger väl natti natti så länge...

Kram på er alla uppesittarlovers!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar