tisdag 1 mars 2011

Vilket uppvaknande...

Det här året ter sig konstigt då det gäller magsjukor...
Alfons fick nåt skit för ca 3 veckor sen, han vakna på natten sen kräktes han 3 ggr, sen va allt tipptopp på morgonen...Ingen annan blev drabbad...
Inatt fick jag en uppvakning i form av en rejäl spya, men det kom bara EN st, och inte för jag ska klaga, för jag brukar spy 49 ggr fler..!
Men jag vet inte riktigt VAD man ska kalla det, jag hade mått uselt HELA dagen, illamående och huvudvärk...
Ingen annan i familjen har visat tecken på nåt liknande...
Alla är HYSTERISKA när det gäller kräksjukan, och då är jag en av dom! Men detta jag har kan även bero på att jag har börjat äta lite mer än vanligt...
Min kropp har ju gått på diet i ca 3 månader, så det kan likagärna va nåt sånt, vem vet..?
Risig i magen har jag varit sen igår, hela natten och även idag, men nu börja den ge med sig tack och lov..!
Får se vad detta leder till, det är i alla fall inte ens i NÄRHETEN av de kräksjukor vi tidigare har haft...

Kram sålänge, nu blir det lite vila...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar