söndag 6 mars 2011

Lyckat kalas!

 

Det är riktigt roligt att fixa-trixa med kalas när det blir sådär KLOCKRENT, så LYCKAT!!
Alla barnen verka va jättenöjda, och dom är ju så duktiga! Hela gympasalen fullproppad av ungar, ca 30 stycken och inte en enda bråkade...Alla lekte på bra, vi hade byggt upp lite hinderbanor och där lektes för fulla muggar...

En liten paus för korv med bröd va uppskattat, sen öppna våra stolta 5-åringar presenter och barnen hjälptes åt för det va ganska många paket...
Därefter va det lek igen och ansiktsmålning för dom som vågade! Tur att barn inte kräver allt för mycket, då jag verkligen inte kan måla överhuvudtaget, knappt en streckgubbe ens..! Men dom va nöjda (och det älskar jag dom för..)

Nu inväntar jag Bigbrother, och ikväll blir det faktiskt lite chips och ett glas pepsi...Det kan jag vara värd tycker jag!!

Ha det fint gott folk och många kramar på er!
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Tack för ett lyckat kalas!! Detta fixade vi bra!
    Kram

    SvaraRadera