tisdag 22 mars 2011

Lite trött...

 

Va tvungen att kasta in en bild till på den sockersöta Meja, jag kan inte se mig mätt på det kära lilla flickebarnet!!
Och på tal om bebisar, sitter jag som på nålar och undrar hur min älskade Jess mår...Jag va där innan, och hon tyckte hon kände sig "lustig", att nåt kanske va på gång..! HOPPAS för jag längtar så!!!
Dessa gosiga bebisar man kan få låna och snusa lite på, det är underbart!

Ikväll hade vi en trött liten Alvin som spenderat hela dagen på "dagge", så han ville somna kl 18.30...Storebror Alfons har hockeykväll med papps, och dom sitter som dom käkat glosoppa i soffan och följer matchen på STORT allvar..!
Jag själv ska ta en dusch, och kolla på "Halv 8"...

Mina tankar går till Jess ikväll, jag håller tummarna!!! Love you...

Kram
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar