onsdag 23 mars 2011

Nakenspan...

Det inträffade nåt när jag skulle träna idag, jag intar duschen och hör 2 st tanter prata på ett annat språk jag inte förstår, sen kommer engelskan in mitt i smeten, då jag hör:
She´s gorgeous!!!

Jag kikar lite bort åt deras håll och dom står där och spanar in mig...Har aldrig känt mig så naken!
Sen frågar den ena på knackig svenska:
Vatt på Mallorca..?

Förstår då att det är min fina färg dom har span på, och känner mig inte riktigt lika blottad längre...Jag säger:
Nä, solarium...Fusksol...

Tanterna blev genast till 2 stycken frågetecken, dom verkade inte fatta nåt av vad jag sa, men dom tittade på min kropp kärleksfullt och log...
Sen drog dom vidare med sitt eget lilla språk, kastade ett getöga på mig då och då, och jag kunde riktigt känna hur deras blickar brände i mig när jag lämnade duschrummet..!

3 kommentarer:

  1. Supersöt bild på grabbarna!! :-))))
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Håller med Jennie...Superhärlig bild på fina pojkarna...

    Hoppas du mår bättre idag...Kram

    SvaraRadera
  3. Så härligt osvenskt och ge en sån kommentar, mer sånt tycker jag! Och vilken otroligt fin bild på dina grabbar! puss&kram

    SvaraRadera