onsdag 2 mars 2011

Uppfriskande...

 

Det va ett BRA initiativ familjen tog idag! Det är ju himla lätt att bli sittandes inne i detta tråkiga gråa väder, men det är bara att trotsa!
Vi drog ut på en skogspromenad vid 15 tiden, gick genom hela Valjeskogen, fotade och spanade på allt runtomkring...
2 timmar senare va vi hemma igen, lagom rosiga om kinderna! Ett varmt bad på det, sen kvällsmacka med varm oboy, och jag kan säga att ungarna somnade riktigt nöjda!

Det är så dumt att man inte är MER ute och strosar när vi har en sån FIN natur precis utanför dörren, det är väl för lätt antar jag...Man tar inte tillvara på det helt enkelt...
Visst att jag och ungarna drar ut på våra skogspromenader titt som tätt under vår och sommarperioden, men att få pappa med sig är ett STORT kryss i taket, det gillas! Han kanske får mersmak nu då...

Kameran åkte fram och några fina foton har tagits, som jag lagt in bland "mina foton", så in där och kika vet jag..!
Ha en underbar kväll på er..

Många goa kramar till er alla
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar