lördag 5 mars 2011

Andra Chansen ikväll...

Snart ska vi hem till älskade Jess med familj och avnjuta lite tacos och en härlig lördagskväll...
Det blir Andra chansen på hög volym med tanke på barnen...Måste ju höra liiiite i alla fall...
Jag tror (hoppas) på att det blir så här i duellerna:

Duell 1:

Jenny Silver VS Love Generation (Jenny Silver)

Duell 2:

Loreen VS Sara Varga (Loreen)

Duell 3:

The Moniker VS Linda Pritchard (Linda Pritchard)

Duell 4:

Shirley´s Angels VS Pernilla Andersson (spelar ingen roll...)

I hela helheten vill jag helst att Linda Pritchard går vidare, vi behöver en ballad i finalen...

Inför nästa lördag, har jag nu lyssnat mig sönder och samman och kan nu alla låtar utantill (nästan..)
Jag tro mer och mer på Swingfly, det är en magkänsla jag har och den kan komma att skrälla rejält!
Annars har jag ett jäkla förtroende för Eric Saade, och jag tror även Danny kan komma bland topp 5 med sin "In the club"...

Nu drar vi till Björket, ses!!!!

KRAM på er alla Schlagerlovers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar