fredag 11 mars 2011

Schlagerfinalen...

Inte ett rätt hade jag senast då det gällde "Andra chansen" men ska försöka tippa bättre idag inför Finalen!!
Som alla vet och förmodligen inte har missat, visas Sveriges största musiktävling imorgon, och jag ska försöka göra mitt bästa att lägga fram en vinnare...
Jag har tänkt såhär:

Jag röstar med hjärtat och jag röstar med hjärnan sen får vi se..!
Då tror jag såhär...

TOPP 3 med HJÄRTAT:

1. SWINGFLY, Me and my drum
Denna låt gör mig så (jävla) glad, den är klockren och jag älskar den mer och mer för varje gång jag spelar den, och då spelar jag den MYCKET men verkar aldrig tröttna!

2. ERIC SAADE, Popular

3. THE MONIKER, Oh my god!

TOPP 3 med HJÄRNAN:

1. THE MONIKER, Oh my god!
Är det NÅN låt som ska slå utomlands så är det den här, utan tvekan!
Vi har skickat iväg en och samma bidrag flera flera gånger, men just den här skiljer sig...Fungerar inte denna fungerar ingen, tro mig...

2. SWINGFLY, Me and my drum

3. ERIC SAADE, Popular

Ganska så överens mitt hjärta och hjärna...Nån av dessa 3 kommer alltså vinna...
Får se om det blir så, heja heja & må bäste man vinna, för det lär bli en man...

Kram på ett tag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar