måndag 18 januari 2010

Framsteg...

Det händer STORA saker i Alvins liv, och det är nog NU han tycker det är som roligast...
Nu är det inte bara krypövningar som står överst på listan, nä nu ska vi försöka ställa oss upp...
När han ligger på madrassen på kvällen för lite mys, då är han som mest sugen på träning...Då jäkla kryper han så det räcker och blir över...Idag kröp han bort till storebror, men han nöjde sig inte där inte..! Han skulle även krypa upp på honom, och detta slutade med MASSOR av skratt från de båda sötnosarna...

Mamma-Jenny låg uppe på sofflocket och spanade, då lillebror fick syn på mig, vände sig tvärt och "vinglade" fram till mig, satte sig på knä, och försökte göra sitt yttersta för att ta tag i soffkanten...Detta slutade som jag anade, han trillade i backen...Nya försök väntade, och SNART så kommer han säkerligen på det rätta knycket...

Det går på TOK för snabbt nu, snart kommer han körande med en moped eller nåt..!
Nästa gång ska jag ha kameran på plats...

Nu blir det "Paradise hotel" sen sova sängen...Ingen bok nu, den är uppläst (Twilight 4) Får hitta nåt annat, nån som kanske kan föredra en BRA bok..?

KRAM

2 kommentarer:

  1. Åhh, kryper han nu?...jag har inte ens hunnit se honom sitta ännu, här går det VERKLIGEN undan! :-)... sötnosen ♥ ska bli så spännande att se honom krypa omkring! :-)
    puss o kram

    SvaraRadera
  2. Både ja och nej...Han kryper gärna när jag tar fram madrassen, men det är inte så jag släpper ner han på golvet så han får krypa omkring, det tar nog ett tag till:-)Han är en tuffing på madrass annars VÄLDIGT försiktig, men nyfiken i en liten strutelut:-) Pusspuss

    SvaraRadera