måndag 4 januari 2010

No more julastök!

Idag har jag städat ut julen, känns UNDERBART!!
Jag ÄLSKAR julen, och brukar va ganska så tidig med att plocka fram, men så fort julen är över, (nästan innan nyårsafton) vill jag packa ihop allt julastök rakt ner i säckarna! Men jag får hålla på mig lite och låta det va kvar ett par dagar efter nyårsafton...
Så idag packades ALLT ner, och vi har fått nya fria ytor i huset, känns GÖTT!

Och nu till nåt annat, jag är FAST i Facebook...! Som en pissfluga i ett spindelnät...Kommer inte därifrån, och jag kan inte använda sidan heller...Vad göra??!!
Om man nu inte kan använda den, varför inte ta bort den och försöka öppna en ny....Jag är verkligen FAST!!! Fast fast fast!!!!

KRAMIS

2 kommentarer:

  1. Tack för ditt inlägg!
    Hoppas allt är fint. När börjar du jobba? När jag blivit frisk måste vi ses snart. Hur har du det framöver? Ha det fint! Många kramar

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Tack här e allt som det ska va:-) Jag har faktiskt börjat jobba mina helger nu, sen går jag tillbka fullt mars-april-maj, sen ska jag va hemma helt över sommaren:-) Så visst ska vi hinna klämma ihop en träff:-)
    Hoppas du frisknar till snart, trist det där med att behöva gå å va sjuk...KRAM

    SvaraRadera