tisdag 5 januari 2010

Fullt ös...

 

Imorse hände det grejer i hålan, 3 st kaffesugna mammor som va sugna på "snicksnack", 3 st ganska så lugna bebisar, och 3 st (2 st av dom) lite halvgalna "större" barn som höll på riva huset ett tag..:-)
Så allt resulterade i en ganska så sur, 1 st morsa..! Tur att dagis drar igång snart, så de stackars rastlösa själarna får leka av sig...Lite "snicksnack" blev det mellan rundorna av skrik, spring och bus...Och en trevlig dag blev det trots allt ändå...Så jag säger TACK till morsorna och kidsen, nästa gång är vi ute va..?;-)

På eftermiddagen kom farfar och hämtade hockeykillen på lite "träning" som Alfons numera kallar det för...Gissa om det blev tyst i huset..! Jag och lillebror somna direkt, och när jag vaknar för att gå och kissa, ser jag maken min ligga däckad i soffan...Var förmodligen FÖR tyst i hålan helt plötsligt...(men skönt!)

Ikväll har jag fått ett "återfall", men anar att det är "menssug" som gör att jag bryter mot min lag...Håller inte koll på när jag ska ha min mens, och hoppas verkligen att den tänk komma på besök snart, så det inte blir fler i familjen:-)
I alla fall, så åkte både skumbilar = Algrens bilar, några ostbågar (men det va inte gott) ner i magvärlden, och sen sist men inte minst så har jag ett "minichoklad" mörkt med mint i, som jag ska ha när jag ser på galningarna i Paradise hotel..!
Jag har för nuvarnade gått ner hela 6,5 kg på 2 månader, och HATAR mina "återfall", men tror att dom kan va lite nödvändiga ibland....Jag har verkligen INGA planer på att äta upp mig igen, så jag får försöka bli lite hård...

Nu ska jag läsa lite bok,

KRAM & GODNATT
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar