torsdag 21 januari 2010

Varför just NU..?!

Ok nåt har hänt med min tå, HELT PLÖTSLIGT!!
Visst jag har haft problem med nageltrånget en tid, men nu vet jag inte vad som händer..."Såret" har nu gått och blivit infekterat, kan knappt gå...Bara jag snuddar vid tån känns det som en jävla explosion, och det sträcker sig rakt upp i hjärnkontoret...Får inte på mig ett par strumpor heller, och hur ska jag ens fixa köra till läkaren kl 16.15???

Tänk va handikappad man kan bli för en liten tå, att en liten tå ska göra att hela kroppen gör ONT!!
Jag vill så gärna slippa att dom ska skära och karva i min tå, snälla snälla låt mig slippa...
Och hur ska det gå ikväll, jag som är SÅ uppbokad på en massa roligheter...
FAN rent ut sagt!

1 kommentar:

  1. Stackars dig...Jag lider verkligen med dig.Hade det själv för många år sedan och det var precis som du beskriver det. Jag vägrade att gå till doktorn, men min bror som är ambulansförare tvingade mig att sitta still medans han karvade i tån, stortån. Tror hela Sölvesborg hörde mig när jag tjöt...Det blev bra nästan direkt.

    Hoppas det går bra för dig och att det går över...

    Ha nu en superdupertrevlig kväll med tjejerna!!!

    Kram

    SvaraRadera