fredag 22 januari 2010

Fredagsbilder...

 

En av killarna ville "posa" framför kameran idag, den andra hade vääääldigt brått till ishallen med farfar..
Det är ju deras fredagsnöje, så det är snabbt iväg när han kommer..:-)

Fredagsmys idag med tacos på menyn, sen lite annat gott på kvällen...Tycker MER om fredagsmys än lördagsmys, fredagar ÄR speciella...Tänkte ju ta ett "fredagsglas" men det går ju inte den här fredagen med tankte på medicinen...
Men mys får det allt bli, härligt härligt!!

Hämtade en fotobok idag på Önskefoto, jag har knåpat med i ett par dagar, NÖJD över detta kan jag säg, och blir nästan rörd till tårar när jag bläddrar i den...Vilken BRA present att ge bort, det kan jag varmt rekomendera...

Nu blir det en kopp kaffe, lillebror sover & jag är alone in da house...

KRAAM alla fredagsmysare
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar