onsdag 6 januari 2010

Hmmmm....

Antingen lurar min kropp mig, eller är det bara att invänta...
Mitt "besök" har uteblivit med en dag eller 2...Försökt att räkna på det, då jag är en smula osäker på när jag hade "besök" sist...Men OM jag har räknat rätt så har det gått 28-29 dagar sen sist, och det innebär att "besöket" skulle ha varit här..typ nu..!

När jag låg och läste innan, började jag samtidigt räkna i mitt huvud, och kände hur svettig jag blev i handflatorna, så jag va tvungen att släppa taget om boken...
Kan det ens va möjligt...? Jo det kan det om jag tänker efter, inget skydd men VÄLDANS försiktiga ändå...
Men i det stora hela LITAR jag på min kropp då jag känt av tidigare graviditeter innan, ca 1-2 veckor innan "besöket" skulle ha kommit...
I nuläget känner jag inte så mkt, små mensvärkar, (vilket jag aldrig brukar ha egentligen) utan jag brukar mest hålla på förblöda varje gång det kommer, känner aldrig smärta...Men nu har jag lite molningar i magen...
Kroppen MÅSTE spela mig ett spratt... Jag har ju faktiskt 1 st "mensfinne"...!
Och hur har vi ens tid, rum och plats för en bebis till....Och tänk om det skulle va tvillingar (ligger i släkten..)
NÄ nu får jag sluta upp med att tänka, utan istället agera...
Kommer inte "besöket" idag, så tar jag mig ett test...

Kramenbananen

3 kommentarer:

  1. Om du hade mens i mitten av Dec, vilket du inte kommer ihåg, kan det vara lite för tidigt att ta ett test nu,så även om du skulle vara gravid kommer det kanske inte visa.. kanske bättre och vänta några dagar till?...
    Det klassiska heter " Vi vill ha ett helt fotbollslag", men i ert fall, kanske "hockeylag" passar bättre :-D
    I vilket fall hoppas jag stickan visar det du vill att den ska visa :-)
    puss o kram

    SvaraRadera
  2. Jag kom ju på att jag hade det på Cissis födelsedag, och då hade jag fått det nån dag innan...Iaf nu när jag va å handla tog jag ett test och inget hockelag här inte:-)
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Haha vad roligt att läsa om hur du tänker och funderar..:) Mitt besök har inte varit här sedan den 13/11 så här får vi se hur det hela utvecklar sig. Tog ett test på nyår men visade inget så kanske att besöket bara uteblev en gång, får se framöver. Lycka till med ditt besök! Hoppas det blir som du vill!

    Många kramar Lisa

    SvaraRadera