tisdag 12 januari 2010

Vilka killar...

Full sjå med Alfons inskolning, bara imorgon med sen lämnar vi han själv...
Vi hann inte ens in i rummet igår, va där kl 09.00 och kl 09.10 säger Alfons:

- Mamma du kan gå nu, jag klarar mig själv här på dagis..!

Imorse när vi ska gå upp för att försöka va duktiga på att pricka ännu en inskolning, säger Alfons:

- Mamma du behöver faktiskt inte följa med till dagis idag...

Snart får han som han så gärna vill, då han bara har 1 st inskolningsdag kvar, imorgon, och den ska pappa-Peter ta...
Sen får han ÄNTLIGEN va på dagis utan sina "päron"...

Allt är bra med Familjen Freij annars, lillebror har börjar sova bra, och då menar jag lite längre än vanligt..:-) Har ju aldrig vatt en höjdare på sov, men nu drar han 2-3 timmar om dagen...Han övar sina "krypmoves" så det ryker, och han står där på alla 4 och undrar hur i helsike han ska göra därefter..! Han kommer nog strax på knepet...
Han har börjat härma ljud oxå, om man sjunger för honom ska han "sjunga med", sen har han en leksak som låter, och då ska han "låta" med den...Urgulligt!
Gåstolen far han fram i som värsta moped, och jag funderar allvarligt på att rita dit "fireflames" på sidorna, så man ska hinna se honom..:-)

Nu ska jag försöka njuta av lite egnentid, bara ta hand om foten min som har "feber"...Jäkla nageltrång, dunkar i hela foten nu...Måste VÅRDA!!!

Trevlig kväll alla!!! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar