onsdag 24 februari 2010

 

Idag mötte vi upp Fru Nilsson med kids på dagisparkeringen, så Alfons & William kunde få komma dit tillsammans...
Sen följde Cissi & Wictor med oss hem på lite nybakade frallor och kaffe...

Mycket skvaller om allt och inget, och ett telefonsamtal till polisen tillhörde ju inte vardagssysslorna precis..:-)
Blev lite "chockad" då jag fick höra jag hade blivit hotat bli anmäld p g a min "Familjeblogg"...
Har folk gått och blivit rent tokiga..! (va min tanke)
Nåväl, för att få skinn på näsan, vilket jag redan hade, men ville försäkra mig, ringde jag polisen i Bromölla och berätta som det va, och hon bara skrattade...Kan ju erkänna att vi skrattade ganska så friskt tillsammans, eftersom jag från början sa att jag ringde i ett ganska så "pinsamt" ärende...

Anmäla kan man ju alltid göra, men OM det går vidare är ju en annan femma...I det här ärendet så kommer det INTE att gå vidare, vilket jag redan visste, men tydligen inte dom som vill anmäla...
Så jag kommer att blogga vidare i samma blogganda som alltid, och folk som inte vill läsa eller stör sig på detta, SKIT I & LÄSA DÅ!!

Här kommer dagens underbaraste bilder,

KRAM
Posted by Picasa

5 kommentarer:

  1. Herregud...Har folk inget bättre för sig....
    Tur att du bloggar vidare, för din blogg är ett måste för mig...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka små sötnötar ni har... vi får dra ihop en mamma bäbis träff snart tycker jag ;)

    SvaraRadera
  3. Vilka underbara bilder!!! Vad är det för kamera?
    Sötlökar ♥
    Du får berätta allt till helgen om det här puckot som anmält dig, verkar inte riktigt klokt tycker jag! :-o
    kramiz

    SvaraRadera
  4. Ja, man kan då undra om folk har blivit helt galna. Du skriver inget som är stötande, undra varför någon vill anmäla dig??? Förresten, har helt missat ditt sms som kom igår. Jag är inte alltid så flitig att titta på min telefon, jag lever inte med den vid min sida hela dagarna förstår du. Vi kanske kan mötas upp en annan dag... Ha det bra nu när du börjar jobba!!

    SvaraRadera
  5. Hallå sötaste vänner, tack för ert fina stöd & ord...Betyder mkt:-)

    Jennie- Vi har en del att "pladdra" om i helgen, tur att jag stannar kvar:-) Så va FRISK nu, för jag MÅSTE träa dig!:-)

    Lillan- Vi får ta en dag i nästa vecka, hoppas jag!!!

    KRAAM

    SvaraRadera