söndag 21 februari 2010

Sötlökarna Freij...

 

Okej att bilderna är en aning suddiga innan jag och min nya vän KAMERAN har blivit riktiga vänner, men visst har jag ändå lyckats få till att liiite..?
Dom är så söta mina godingar, så hela jag smälter...

Ikväll har vi vatt på hockey, och "vi" vann, jippie!!! Det är nu det gäller om vi ska kunna klättra uppåt i stegen..:-)
Viktig match imorgon, tyvärr på tok försent eftersom Alfons brukar sova runt 19.30 tiden (matchen är 19.00)
Vi får se hur det blir med det...
Ikväll fick lillebror ta sin premiär-tur på isen i pappas famn, och det gillade han...Sen fick ju storebror med åka i famnen, rätt ska va rätt...Kan den lille så kan den store..:-)

Alfons är en GLAD kille då farfar har "sportlov", för då ska det åkas skridskor HEEEELA veckan, och extra roligt imorgon, för då ska farfar följa med och hämta Alfons på dagis för första gången...
Han har redan bestämt ALLT han ska visa upp på det NYA dagiset...

Nu ska jag ta ett varmt bad, det är jag VÄRD!!!

KRAAM
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar