torsdag 11 februari 2010

Poppis...

 

En klar favorit idag i mitt Me&I-paket va MÖSSAN!!! Sitter som en smäck på killarna, och det blev även en favorit för dom:-)
De andra kläderna ÄLSKAR jag, tänkte ta på barnen imorgon och sen ta några kort, så får ni själva se och förälska er...

Idag har vi haft en härlig dag, "försvann" från hålan under flera timmar, begav oss till torpet och hängde med Cissi & grabbsen, dit kom även Malin med sina grabbs...
Det är så otroligt skönt att få komma hemifrån när man är på det där "uttråkade" humöret, och allt går bara ut över hushelvetet (ursäkta ordvalet) och tillslut surar man ihop helt och börjar tetas med ungarna istället..:-)
Men då är det tur att man har vänner i närheten, så man kan få rymma för en dag..! Och det va det RÄTTA för den här dagen vill jag lova...
Alfons William & Jakob försvann in i lekdimman, vi mammor kunde koppla av med lite kaffe och fralls tillsammans med småttingarna...

Lite ärenden hade vi som skulle göras på eftermiddagen, lite inför kalas och lite inför annat...Men efter det kände Cissi & grabbsen för en eftermiddagsfika i hålan, och det va lika trevligt det..:-)

Måste bara flika in med Alfons kommentar idag när min chef ringde hit, och han svarade:

- Hej detta är Alfons Freij som pratar, och du har kommit till Familjen...Vem är det jag pratar med..?

Kan säga att det skrattades ganska så rejält i andra änden..:-)

KRAM allt gott folk
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar