måndag 22 februari 2010

Schlagersnack...

Nu kan man lyssna på helgens bidrag i sista deltävlingen, och jag säger bara KATASTROF!!!
Först ut är SIBEL, som jag anser BARA kan sjunga ballader...Nu gör hon tvärtom, och det låter inget vidare...
PERNILLA WAHLGREN är med, och hon är kvällens kalkon, pinsam är namnet...Men sen har jag ALDRIG gillat människan heller, och det säger ju en del...
PETER JÖBACK har media jämnfört med DARIN, om hur mycket MER erfaren han är, jo tack han har ju vatt med en tid & kunde vatt killens farsa..!
I allafall kommer inte JÖBACKS låt upp i samma stil som DARINs,(som är en "dödens ballad"...)
Givetvis finns det fler i tävlingen, men dom har jag redan glömt bort, och det säger ju inte lite om lördagens bidrag...Visserligen får man bara lyssna i 1 minut, och det låter säkert annorlunda på lördag (kan man ju hoppas på..)

I andra chansen hoppas jag på ALCAZAR & PAIN OF SALVATION

Jag själv kommer rösta på DARIN tills mobilen går av på mitten, det är det ENDA bidraget som verkligen är värd att få fram...
Visst att det finns ett par låtar som man kan sitta och digga loss till, men det här året är det BUSENKELT att hitta sin favorit!

YOU GO DARIN!!!

2 kommentarer:

  1. Det kan inte stämma in mer exakt än vad jag också tycker haha. Hoppas darin vinner men alcasar och Pain of salvation förtjänar också en chans;) vad hände med den gubbfan utanför Konsum idag? var han dum i huvvet eller?, verkade ju inte bättre? Kramis/Lotta

    SvaraRadera
  2. Ja den dumfaan hade ju parkerat sin bil MED släp precis bakom arslet på min, sen hade han mage å va sur på MIG för det, tyckte jag BARA skulle backa, för det va ju SÅÅÅ lätt...tills jag körde på hans bil..! Gubbfaan, men jag bara "touchade" den så det blev inga märken...Men ändå!!! Jisses, en del karlar är bara SÅÅÅÅ puckade!!!
    Puss på dig, kul å se dig/er idag:-)

    SvaraRadera