fredag 26 februari 2010

Viktkontroll...

Jag har ju inte skrivit om min vikt på länge, jag har ju slarvat en del, men det ska bli ändring på detta snart...igen!
Jag har ju inte gått upp nåt, utan stannat på -7 kg och det är jag mer än nöjd med..:-) Började i början av nov-09, så det får ju bli GODKÄNT...
Allt handlade om att börja äta rätt och nyttigt och liiiite mindre, och det skötte jag galant och kände mig genast piggare, och taggad för fortsättning...

Nu har jag ett mål att gå ner ca 10 kg INNAN sommaren, och jag har ju några månader på mig...Så efter helgen, 1 mars drar jag igång mitt projekt igen, på allvar...

Önska mig lycka till...

Begravningen idag va JÄTTEFIN, och det kändes "bra" att få ta ett sista farväl...
Men under själva akten kunde jag inte låta bli att tycka det va lite trist med all onödig "släktfejd"...Det förstör så mycket, men den har ju alltid funnits, och kommer förmodligen alltid finnas kvar...

Ikväll blir det jag tillsammans med Alvin...Alfons ville stanna kvar hos Bigge´s på fredagsmys, och Peter spelar bortamatch...Förlorar dom ikväll, är dom borta...Så ikväll är det en "stor" kväll för Peter oavsett, för han gör förmodligen sin SISTA match...Sen ska han (försöka) bli en RIKTIG familjefar och lägga skridskorna på hyllan.:-)
Hur ska detta gå..?!

Nu blir det "äggamacka" sen ska jag plocka fram mina nötter och ett glas rödvin till det...Imorgon & söndag blir det jobb, 8-21...

KRAM alla fredagsmysare

2 kommentarer:

  1. Du är superduktig, det kommer gå som en dans! Lycka till! Kram

    SvaraRadera