måndag 1 mars 2010

Ny vecka, nya tagelitag...

Å så va den här helgen över, och den har jag spenderat mestadels på jobbet...Känns bra att vara tillbaka igen, massor av energi har man i bagaget..:-)

Alfons har saknat ihjäl sig efter mamma, så fort jag ringt har jag blivit totalt överöst med en massa komplimanger, hur mycket han ÄLSKAR mig, hur mycket han SAKNAR mig, och hur mycket han LÄNGTAR efter mig..!
Tycker mig nästan ha märkt det på lillfisen med, han vaknade upp med största ögonen, och klamrade sig fåst hårdare än hårdast, pussades och kramades som aldrig förr...(kan dom märka av det när dom är så små..?)
I alla fall, har jag känt mig som väldigt utvald och speciell den här helgen, och känt av MASSOR av kärlek, JÄTTEHÄRLIGT!

Lite värre imorse då jag skulle lämna storfisen på dagis, först vatt borta heeeela helgen, sen när vi väl vaknar upp, ska han till dagis...
Nåväl, det fungerade "hyfsat" idag, och favoritfröken tog han till sig, så allt la sig nog efter ett litet tag...
Nu blir det lite "nytt" för Alfons, för nu sätter ju mitt arbete igång, den här veckan lär vi ses tisdagkväll, sen ses vi igen fredagmorgon...tufft tufft för storfisen...Men skoj skoj att papps ska va hemma med pojkarna..:-)

Nu väntar BVC, där Alvin inte vatt på 2 månader, det är en s k "Boel-test" och vad som inkluderar det kommer jag inte ihåg..! Det vanliga med vikt & längd, sen tror jag det va nåt med hörseltest och lite annat smått & gott...
Han har ju vatt "rosslig" typ sen han föddes, nu har han fått hosta på det som inte verkar lägga sig, så jag ska be om en liten undersökning där oxå, när jag ändå är igång...
Återkommer senare!

Tjingeling...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar