fredag 12 mars 2010



Imorgon är det då äntligen dags för finalisterna att inta Globen med dunder och brak! Detta ska bli spännande, och detta kommer vi fira tillsammans med några goda vänner, god mat, god dryck, en GOD kväll helt enkelt...
Men hur kommer det att gå nu då...Inte f-n vet jag, förmodligen käpprakt åt helvete, och vi sitter som frågetecken och skakar huvet åt kvällens kalkonskräll...

Här är i allafall MIN lista:

1. DARIN
2. ANNA
3. SALEM
4. ERIC
5. ANDREAS

De andra fem är för dåliga att ens komma ihåg...Vilka är det nu?? Äsch skit samma!
Jag vill att DARIN tar hela härligheten, men (tyvärr) gör han nog inte detta, för blir det en ballad, så blir det ANNA som vinner hela baletten...
Och OM vi inte vill ha en ballad det här året, så ser jag helst SALEM som vinnare, men (tyvärr) blir det nog inte så, då ERIC snor finalplatsen mitt framför näsan på "Fakiren"...

Den riktiga KALKONSKRÄLLEN skulle va om Pernilla eller Jessica vinner, fy skäms på oss då..! Men what the f..k, kanske just ÄR en sån som hela VÄRLDEN skulle va dumma nog att rösta på, för världen är ju helt uppochnervänd...

Nu är jag blixtertrött, blir till att kojsamojsa...PUSS på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar