söndag 21 mars 2010

Helgen...

 

Jaha då va den här helgen över, snabbt har det gått, men det gör det ju alltid om helgerna..!
I fredags va jag och min kära mamma på bio för att se "Remember me", som visade sig va en "sådär" bra film, men för mig räcker det med bara biokänslan så är jag nöjd!
Börjar tro att vi är lite "VIP-kunder" på det där stället, då mamma provade på att säga "det vanliga" i godisväg och Daniel som arbetar där (se vi kan namnen!)kunde NÄSTAN plocka till mammas vanliga biogodis, inte illa...
Får testa igen på torsdag, då är det dags igen, den här gången blir det "Valentinè´s Day" med all världens skådisar, ska bli intressant...Ska försöka slänga in ett klipp från YouTube lite senare...

Idag känner jag mig bra utvilad, har fått tillbaks lite sömn den här helgen, och Peter har fixat med pojkarna mer än mig, har inte haft nån ork eller energi till det...Den har vatt som bortblåst!
Men idag har jag helt nya krafter, så det känns himla bra!

Slänger in några bilder från frukosten imorse, dom är ju bara FÖR söta mina små grabbs, fast Alfons är inne i en jäkla "bus-trots" nu (igen..) Men så är det, och tack och lov att det är en övergångsperiod, hur skulle man annars orka...

Have a nice day, PUSS
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar