söndag 28 mars 2010

80-90 talsfesten...

 

Igår va det då dags för den efterlängtade festen med stort F...Som vi har väntat på den här kvällen, som visade sig bli en helball kväll med glada människor!

En liten "välkomstskiva" i hålan startade vi upp, jag Peter Marcus Anna & Staffan...
Det snicksnackades om allt möjligt som gjorde 80-90 talet som bäst, tiden flög sin kos, sen bar festen vidare till Sofie & Daniel, där det fanns flera festsugna människor...Förfesten är ALLTID roligast, men den måste ju med ta slut...Så vi blev hämtade av en buss som tog oss till Slottslängorna i Sölvesborg...
Där va det KLÖS!!! Så jäkla skoj & spana in alla outfits, en del va grymma! Man upplevde en massa "oldisar" i form av kläder & musik, riktigt skoj!

För mig och min "nya" vän Anna, blev kvällen ganska så tidig (23.30) men vi gick inte för att det va tråkigt, utan för vi va VÄÄÄÄLDIGT trötta efter en helgalen kväll...
Jag va så trött när jag kom hem, gick in och tvätta av mig, sen landa jag på soffan, och vaknade 10.30 imorse!!!
Jag har ju klagat en del på förlorad sömn, och det behöver jag nog inte göra på ett tag framöver...

Killarna kom hem 03.10 på morgonen, och Peter fick jag sparka igång när kidsen kom hem kl 13...
Jag & Alfons körde på Sixtens kalas vid 14 tiden, och hade 2 st trevliga timmar där...
Väl hemma gick Peter fortfarande i kallingar och såg ut som 7 svåra år...(va tusan är det med män och alkohol???)
Själv tog jag Alfons med mig för att lämna av Marcus vid tåget, sen körde vi en "veckohandling"...
Vatt himla pigg i bäret hela dagen lång, härligt!!!

Här kommer några bilds på vår lilla skiva här hemma innan festen...Kameran fick sedan stanna hemma...

KRAAAAAM!!!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar