söndag 14 mars 2010

En trevlig kväll...

 

Nu börjar man piggna till efter gårdagen...Va uppe till supersent, och vi har på det kommunens morgonpiggaste ungar, så man har vatt en aning sliten nu på dagen...
Igår va det tacos med Jimmy, Marcus & Isabella, och det va himla trevligt...Festivalen va med himla trevlig, fast jag höll på Darin och ringde och tokröstade typ 50 gånger, så gick det ju inte hela vägen, men en 4:de plats är ju bra ändå...Visste ju att om en ballad skulle vinna, så skulle det bli Anna, och hon ÄR en värdig vinnare med sin underbara röst, och sin "äkta" inlevelse på scenen...Jag tror att hon kommer ha en fin chans i Eurovision, för den påminner lite om Islands bidrag förra året, och den hamnade väl på 2 eller 3 plats har jag för mig...

Nu skiner solen som tusan, skulle gå en promenix idag med en liten raring, fast känner mig helt slut i kroppen...Får se om vi kan skjuta på promenixen till lite senare, hade ju vatt himla skönt...

Kram sålänge
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar