torsdag 11 mars 2010

Nyklippt sötnos...

 

Idag fick jag en "ny" Alfons...Tog lite mer än vanligt hos frisören, och vips så blev han en helt ny Alfons, men fortfarande världens gulligaste såklart! Så supersöt, och "vuxen" i sin nya friss...

Resten av dagen har vi vatt på språng, tog tåget till Kristianstad med Cissi, William & Wictor...Där spenderade vi en heldag, och en UNDERBAR sådan! Vi började på Mc D, eftersom det va middagstid för våra hungriga magar...
Sen sprang vi ut & in genom vissa butiker vi kände för, Alfons handlade presenter till William, och jag hitta lite 80-talsgrejs inför festen...
Va hemma vid 17 tiden, Alfons supermegatrött! Somnade 5 minuter i bilen...
Det bästa på hela dagen, tyckte Alfons va att åka tåg..! Finns det nån mer därute som är lika TÅGGALEN som min son..?

Ikväll har det vatt mys på listan, vi har myst i massor, tillslut somnade mina pojkar i mina armar, MYS!!!!
Jättehärligt!!!
Imorgon kallar jobbet för mig, och ikväll fick jag veta att vi får JÄTTEKÄRT besök just då (typisk) men himla himla skoj för pojkarna...Då kommer nämligen morfar "Janbanan" som Alfons kallar honom...Dom får ha trevligt utan mig, och det tror jag alldeles säkert att dom kommer få...

Nu blir det soffmys innan sömnen drar mig i ögonen...

KRAM
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar